آترین جونمآترین جونم، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

نی نی کوچمولوی خوشملمون

یک ماهگی آترینم

1392/3/27 19:00
نویسنده : مامان مهسا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل گلم.عزیزم خیلی دوست دارم.امروز شمایک ماه کامله که با من وبابایی زندگی میکنی.منو بابایی هرروز قربون صدقت میریم.باباییت که یه سره گوشیش تو دستشه و از هر تیپ و هر لحظه شما عکس میگیره و میذاره رو والپیپر موبایلش. وقتی  صبحها بیدار میشم و میبینم که کنار من آروم و ناز خوابیدی انقد خوشحال میشم بعضی وقتا که اصلا باورم نمیشه تو بچه من باشی.اصلا دوست ندارم که چشم ازت بردارم با اینکه شبا نمیذاری بخوابیم و از دل درد یا گوش درد گریه میکنی باز من فقط خدارو شکر میکنم که دارمت.عزیزم از خدا میخوام که بهم کمک کنه تا مامان خوبی برات باشم و خیلی خوب بتونم تربیتت کنم. فدای این قد وبالای خوشگل و صورت ماهت بشم من.

عزیم تازه تازه یاد گرفتی که انقد ناز بخندی قربون خندت بشم من

وقتی دل درد میگیری باباییت اینجوری بغلت میگیره که خوب بشی تازه خیلیم تاثیر داره

پسندها (1)

نظرات (0)